Opinie o Nas
 
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – produkt chwilowo niedostępny; jeżeli jesteście Państwo zainteresowani tym produktem, prosimy o kontakt poprzez email: biuro@tanisklepmedyczny.pl lub telefonicznie: +48433070636
  • Dostępny – towar wysyłamy w zadeklarowanym na stronie produktu czasie
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Państwa sprowadzić ten produkt - prosimy o kontakt drogą email: biuro@tanisklepmedyczny.pl lub telefonicznie: +48433070636
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Państwa adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do konta będą Państwo mieli dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp..

 

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na wskazany w zamówieniu adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Państwa formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 

 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, mogą Państwo wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznają Państwo po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu można zobaczyć dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

» szczegółowy cennik dostaw

 

 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, można wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, odbiory osobiste realizujemy w naszym punkcie w Dobroniu, po uprzednim kontakcie z biurem naszego sklepu: +48433070636.Przy odbiorze osobistym nie ponoszą Państwo dodatkowych kosztów.

 

 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Należy pamiętać, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 

 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego można dodawać produkty, nad którymi się zastanawiamy. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahają się Państwo, czy kupić dany produkt, a posiadają konto w naszym sklepie, należy się zalogować się i dodać produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Państwa zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni będą wszystkie zapisane przez Państwa produkty. W każdej chwili można powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty można otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Państwa danymi należy podać dane do faktury w polu "Dodatkowe informacje". Dane do faktury mogą być inne niż dane zamawiającego. 

 

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Można modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja przez panel sklepu jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), należy jak najszybciej się z nami skontaktować - najlepiej telefonicznie: +48433070636.

 

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Można anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie przez panel sklepu jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48433070636.

 

 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymują Państwo numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdą Pańśtwo w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48433070636.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji należy upewnić się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z polskim prawem, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, można zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

Jak kupować?







Darmowa dostawaDofinansowania MOPS PCPR

Dane kontaktowe

Fundacja Gajusz

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium